Przeskocz do treści Przeskocz do menu

FAQ. Serwis Regionalnego Programu Województwa Lubelskiego

Pytanie

Czy za diagnozę można uznać np. "Koncepcję Pracy Szkoły"?

Odpowiedź

Zgodnie z Punktem 3.2 Typy projektów Regulaminu Konkursu działania w ramach typu projektu nr 1, w szczególności w zakresie wyposażenia/doposażenia szkół w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne będą uzależnione od diagnozy zapotrzebowania odbiorców wsparcia na tego typu działania. Realizacja wsparcia w ramach typu projektu nr 1 jest dokonywana na podstawie indywidualnie zdiagnozowanego zapotrzebowania szkół lub placówek systemu w tym zakresie. Diagnoza powinna być przygotowana i przeprowadzona przez szkołę, placówkę systemu oświaty lub inny podmiot prowadzący działalność o charakterze edukacyjnym lub badawczym oraz zatwierdzona przez organ prowadzący. Podmiot przeprowadzający diagnozę powinien mieć możliwość skorzystania ze wsparcia instytucji systemu wspomagania pracy szkół, tj. placówki doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznej, biblioteki pedagogicznej. Nie jest możliwa ocena po tytule, czy dokument o nazwie „Koncepcja Pracy Szkoły” spełnia przytoczone wymogi. Tego rodzaju decyzję powinien podjąć dyrektor szkoły/placówki oświatowej. 

Działanie 12.2 Kształcenie ogólne

Typ beneficjenta osoba fizyczna

Data zgłoszenia 01-07-2016

Wstecz Wróć do listy pytań