Przeskocz do treści Przeskocz do menu

FAQ. Serwis Regionalnego Programu Województwa Lubelskiego

Pytanie

Planujemy zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki, przyrody i topografii wynikają one z przeprowadzonej diagnozy czy pomoce dydaktyczne które planujemy zakupić na te zajęcia powinny być szczegółowo rozpisane w diagnozie tak jak to mam miejsce w przypadku 1d czyli doposażenia pracowni zgodnie z katalogiem MEN, czy można tylko ogólnie w diagnozie wspomnieć o pomocach dydaktycznych że planuje się ich zakup a już we wniosku szczegółowo opisać.

Odpowiedź

Żaden dokument nie reguluje stopnia szczegółowości przeprowadzonej diagnozy. Ale z jej zapisów musi wynikać potrzeba realizacji zaplanowanych w projekcie zadań, w tym także planowanych zakupów. Diagnoza nie musi szczegółowo rozpisywać każdego drobnego zakupu (np. ołówków, linijek itp.). Jednocześnie niewystarczający będzie ogólny zapis, mówiący o potrzebie zakupu pomocy dydaktycznych. Powinny być wskazane potrzeby dokonania co najmniej głównych, znaczących zakupów. W przypadku drobniejszych pomocy można je grupować i wykazać w formie syntetycznej.

Działanie 12.2 Kształcenie ogólne

Typ beneficjenta osoba fizyczna

Data zgłoszenia 14-07-2016

Wstecz Wróć do listy pytań