Więcej informacji o Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 znajdziesz kontaktując się z osobami, bezpośrednio odpowiedzialnymi za zarządzanie i realizację programu.
DEPARTAMENT WDRAŻANIA EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO
ul. Stefczyka 3b, 20-151 Lublin, tel. 81 44 16 575, Wyświetl mapę
Pokój | Osoba | Telefon | Adres e-mail |
---|---|---|---|
1.1b | Robert Chmura Dyrektor |
81 44 16 575 | robert.chmura@lubelskie.pl |
1.1a | Iwona Poddubiuk Zastępca Dyrektora |
81 44 16 575 | iwona.poddubiuk@lubelskie.pl |
1.1 |
Andrzej Danaj Zastępca Dyrektora |
81 44 16 575 | andrzej.danaj@lubelskie.pl |
1.2 |
Sekretariat Klaudia Lipska |
81 44 16 575 | defrr@lubelskie.pl |
Oddział Obsługi Finansowej EFRR
Zadania związane z perspektywą finansową 2014-2020
- Współpraca oraz przekazywanie do DZ RPO informacji i dokumentów niezbędnych do zarządzania budżetem RPO WL w zakresie Działań i Osi Priorytetowych wdrażanych przez DW EFRR, dotyczących:
- planowania wydatków w zakresie budżetu środków europejskich, środków budżetu państwa i budżetu województwa,
- opracowania rocznych i wieloletnich prognoz wydatków,
- wnioskowania o środki UE i budżetu państwa w ramach Programu zgodnie z przyjętym systemem,
- sprawozdawczości i rozliczania środków dotacji celowej budżetu państwa,
- tabel zawierających limity kontraktacji środków budżetu środków europejskich i środków budżetu państwa,
- poświadczania wydatków,
- prognoz planowanych wniosków o płatność do KE na bieżący i kolejny rok budżetowy oraz przekazywanie tych informacji do DZ RPO,
- przekazywanie do DZ RPO informacji niezbędnych do monitoringu finansowego zasady n+3 kwot wnioskowanych do KE w zakresie środków EFRR w ramach Działań i Osi Priorytetowych wdrażanych przez DW EFRR,
- monitoring dostępności środków w ramach poszczególnych Działań i Osi priorytetowych wdrażanych przez DW EFRR,
- udział w przygotowaniu wytycznych programowych oraz w opracowaniu procedur IZ RPO, jak również innych dokumentów programowych i operacyjnych w zakresie kompetencji oddziału.
Zadania związane z perspektywą finansową 2021-2027
- współpraca oraz przekazywanie do DZ PR informacji i dokumentów niezbędnych do zarządzania budżetem Programu w zakresie Działań i Priorytetów wdrażanych przez DW EFRR, dotyczących:
- planowania wydatków w zakresie budżetu środków europejskich, środków budżetu państwa i budżetu województwa,
- opracowania rocznych i wieloletnich prognoz wydatków,
- wnioskowania o środki UE i budżetu państwa,
- sprawozdawczości i rozliczania środków dotacji celowej budżetu państwa,
- sprawozdawczości i rozliczania środków UE,
- tabel zawierających limity kontraktacji środków budżetu środków europejskich i środków budżetu państwa,
- poświadczania wydatków,
- prognoz planowanych wniosków o płatność do Komisji Europejskiej na bieżący i kolejny rok budżetowy,
- przekazywanie do DZ PR informacji niezbędnych do monitoringu finansowego zasady n+3 i n+2 kwot wnioskowanych do Komisji Europejskiej w zakresie środków EFRR w ramach Działań wdrażanych przez DW EFRR,
- współpraca z BCK w zakresie rocznych zestawień wydatków przedstawianych Komisji Europejskiej,
- udział w opracowaniu procedur IZ, jak również innych dokumentów programowych i operacyjnych w zakresie kompetencji Oddziału.
Pokój |
Osoba |
Telefon, Adres e-mail |
|
0.15 |
Agata Bukowska |
81 47 81 474, agata.bukowska@lubelskie.pl |
Oddział Wdrażania Projektów
Zadania związane z perspektywą finansową 2007-2013
realizacja zadań związanych z RPO WL 2007-2013 w zakresie kompetencji Oddziału
Zadania związane z perspektywą finansową 2014-2020
- weryfikacja wniosków o płatność w zakresie wdrażanych priorytetów inwestycyjnych,
- udział w prowadzeniu szkoleń dla beneficjentów w zakresie kompetencji oddziału oraz udzielanie informacji beneficjentom,
- sporządzanie i przekazywanie do Oddziału Obsługi Finansowej DW EFRR informacji niezbędnych do przygotowania poświadczenia i deklaracji wydatków w zakresie kompetencji DW EFRR,
- sporządzanie aneksów do umów o dofinansowanie w ramach wdrażanych priorytetów inwestycyjnych,
- odzyskiwanie kwot podlegających zwrotowi,
- monitorowanie realizacji projektów oraz monitorowanie wskaźników w okresie trwałości,
- prowadzenie rejestru kwot podlegających procedurze odzyskiwania i kwot wycofanych,
- raportowanie o nieprawidłowościach do KE oraz przekazywanie informacji o nieprawidłowościach do DZ PR.
Zadania związane z perspektywą finansową 2021-2027
- weryfikacja wniosków o płatność w zakresie Działań wdrażanych przez DW EFRR,
- udział w prowadzeniu szkoleń dla beneficjentów w zakresie kompetencji Oddziału oraz udzielanie informacji beneficjentom,
- sporządzanie i przekazywanie do Oddziału Obsługi Finansowej DW EFRR informacji niezbędnych do przygotowania poświadczenia i deklaracji wydatków,
- sporządzanie aneksów do umów/decyzji o dofinansowanie w ramach Działań wdrażanych przez DW EFRR,
- odzyskiwanie kwot podlegających zwrotowi,
- monitorowanie realizacji projektów oraz monitorowanie stopnia osiągnięcia wskaźników,
- prowadzenie rejestru kwot podlegających procedurze odzyskiwania i kwot wycofanych,
- raportowanie o nieprawidłowościach do KE oraz przekazywanie informacji o nieprawidłowościach do DZ PR,
- udział w opracowaniu procedur IZ, jak również innych dokumentów programowych i operacyjnych w zakresie kompetencji Oddziału.
Pokój |
Osoba |
Telefon |
Adres e-mail |
1.17 |
Łukasz Świrszcz |
81 44 16 743 |
|
Edyta Wójcik p.o. Zastęcy Kierownika Oddziału |
Oddział Naboru i Oceny Projektów
Zadania związane z perspektywą finansową 2007-2013
realizacja zadań związanych z RPO WL 2007-2013 w zakresie kompetencji Oddziału
Zadania związane z perspektywą finansową 2014-2020
- udział w utworzeniu i zarządzaniu bazą ekspertów powołanych do oceny projektów w ramach RPO WL (w zakresie EFRR),
- nadzór nad przygotowaniem projektów strategicznych do realizacji,
- prowadzenie naboru projektów konkursowych w ramach Działań wdrażanych przez DW EFRR,
- ocena wniosków o dofinansowanie w ramach Działań wdrażanych przez DW EFRR,
- sporządzanie umów/decyzji o dofinansowanie,
- udział w prowadzeniu szkoleń dla beneficjentów w zakresie kompetencji Oddziału oraz udzielanie informacji beneficjentom,
- koordynacja działań dotyczących zagadnień w zakresie ochrony środowiska,
- opracowanie regulaminów konkursów, informacji o naborze projektów pozakonkursowych oraz wezwań do złożenia wniosku w trybie nadzwyczajnym w zakresie Działań wdrażanych przez DW EFRR,
- opracowanie projektów harmonogramów konkursów oraz kryteriów wyboru projektów w zakresie Działań wdrażanych przez DW EFRR.
Zadania związane z perspektywą finansową 2021-2027
- udział w utworzeniu i zarządzaniu bazą ekspertów powołanych do oceny projektów w ramach Programu,
- nadzór nad przygotowaniem projektów niekonkurencyjnych do realizacji,
- prowadzenie naboru projektów w ramach Działań wdrażanych przez DW EFRR,
- ocena wniosków o dofinansowanie w ramach Działań wdrażanych przez DW EFRR,
- sporządzanie umów/decyzji o dofinansowanie,
- udział w prowadzeniu szkoleń dla beneficjentów w zakresie kompetencji Oddziału oraz udzielanie informacji beneficjentom,
- koordynacja działań dotyczących zagadnień w zakresie ochrony środowiska,
- opracowanie regulaminów wyboru projektów w zakresie Działań wdrażanych przez DW EFRR,
- opracowanie projektów harmonogramów oraz kryteriów wyboru projektów w zakresie Działań wdrażanych przez DW EFRR,
- monitorowanie dostępności środków w ramach Działań wdrażanych przez DW EFRR,
- udział w opracowaniu procedur IZ, jak również innych dokumentów programowych i operacyjnych w zakresie kompetencji Oddziału.
Pokój |
Osoba |
Telefon |
Adres e-mail |
0.3 |
Piotr Zych Kierownik Oddziału |
81 44 16 758 |
|
Beata Niedziela |
Oddział Wsparcia Wdrażania EFRR
Zadania związane z perspektywą finansową 2007-2013
realizacja zadań związanych z RPO WL 2007-2013 w zakresie kompetencji Oddziału
Zadania związane z perspektywą finansową 2014-2020
- monitoring RPO w zakresie EFRR oraz sporządzanie sprawozdań z wdrażania RPO w zakresie EFRR na podstawie informacji przekazanych przez oddziały DW EFRR,
- współpraca z DZ RPO w zakresie opracowywania, aktualizacji i realizacji Rocznych Planów Działań Pomocy Technicznej w zakresie kompetencji DW EFRR, w tym organizowanie i obsługa szkoleń oraz działań podnoszących kwalifikacje kadry wdrażającej,
- realizacja określonych zamówień dla DW EFRR oraz współpraca z DZ PR w zakresie przygotowywania zbiorczych zamówień dla IZ,
- współpraca z DZ PR w zakresie opracowania, aktualizacji i realizacji Strategii komunikacji RPO WL oraz Rocznych planów działań informacyjnych i promocyjnych w zakresie kompetencji DW EFRR oraz stosowanie w tym obszarze zaleceń i rekomendacji DZPR,
- współpraca z siecią Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w regionie,
- analiza potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i beneficjentów Programu oraz organizacja szkoleń dla powyższych grup odbiorców (w tym prowadzenie szkoleń w zakresie kompetencji oddziału),
- publikowanie i zapewnianie aktualności treści na odpowiednich podstronach serwisu Programu, w tym informacji dotyczących naboru wniosków, uzupełnianie danych do Wyszukiwarki Dotacji,
- koordynacja opracowania i aktualizacji procedur IZ, jak również innych dokumentów programowych i operacyjnych w zakresie kompetencji DW EFRR,
- gromadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli zewnętrznych: NIK, wyników audytu operacji, a także analiza pozyskanych informacji i inicjowanie działań następczych oraz koordynacja zadań związanych z systemem kontroli zarządczej w DW EFRR,
- koordynacja realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach Działań wdrażanych przez DW EFRR,
- obsługa procesu wydawania dla pracowników DW EFRR upoważnień do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzenie ewidencji osób upoważnionych,
- administracja merytoryczna krajowym i lokalnym systemem informatycznym obsługującym Program w ramach zadań DW EFRR, w tym wykonywanie zadań związanych przetwarzaniem danych osobowych w zakresie administrowania LSI2014.
Zadania związane z perspektywą finansową 2021-2027
- monitoring oraz sporządzanie sprawozdań z wdrażania Programu w zakresie Działań wdrażanych przez DW EFRR na podstawie informacji przekazanych przez Oddziały DW EFRR,
- współpraca z DZ PR w zakresie opracowywania, aktualizacji i realizacji Rocznych Planów Działań Pomocy Technicznej w zakresie kompetencji DW EFRR, opracowywanie i przekazywanie do DZ PR dokumentów potrzebnych do przygotowania wniosków o płatność w ramach Pomocy Technicznej Programu, w tym dotyczących informacji i promocji,
- realizacja określonych zamówień dla DW EFRR oraz współpraca z DZ PR w zakresie przygotowywania zbiorczych zamówień dla IZ,
- współpraca z DZ PR w zakresie opracowania, aktualizacji i realizacji Strategii komunikacji Programu oraz Rocznych planów działań informacyjnych i promocyjnych w zakresie kompetencji DW EFRR oraz stosowanie w tym obszarze zaleceń i rekomendacji DZ,
- współpraca z siecią punktów informacyjnych Funduszy Europejskich w regionie,
- analiza potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i beneficjentów Programu oraz organizacja szkoleń dla powyższych grup odbiorców (w tym prowadzenie szkoleń w zakresie kompetencji oddziału),
- publikowanie i zapewnianie aktualności treści na odpowiednich podstronach serwisu Programu, w tym informacji dotyczących naboru wniosków, uzupełnianie danych do Wyszukiwarki Dotacji,
- koordynacja opracowania i aktualizacji procedur IZ, jak również innych dokumentów programowych i operacyjnych w zakresie kompetencji DW EFRR,
- gromadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli zewnętrznych: NIK, wyników audytu operacji, a także analiza pozyskanych informacji i inicjowanie działań następczych oraz koordynacja zadań związanych z systemem kontroli zarządczej w DW EFRR,
- koordynacja realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach Działań wdrażanych przez DW EFRR,
- obsługa procesu wydawania dla pracowników DW EFRR upoważnień do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzenie ewidencji osób upoważnionych,
- administracja merytoryczna krajowym systemem teleinformatycznym obsługującym Program w ramach zadań DW EFRR.
Pokój |
Osoba |
Telefon |
Adres e-mail |
1.8 |
Marlena Hajduk Kierownik Oddziału |
81 47 81 300 |
|
1.8 |
Paweł Kowalski zastępca kierownika |
81 4781 397 |
Oddział Instrumentów Finansowych
Zadania związane z perspektywą finansową 2021-2027
- sporządzanie sprawozdań dotyczących instrumentów finansowych,
- udział w opracowaniu procedur IZ, jak również innych dokumentów programowych i operacyjnych w zakresie kompetencji Oddziału,
- współpraca przy opracowywaniu dokumentów oraz monitorowanie realizacji i działań związanych z wyborem podmiotów wdrażających instrumenty finansowe,
- sprawowanie nadzoru nad realizacją umów i wdrażaniem instrumentów finansowych,
- rozliczanie wniosków o płatność składanych przez podmioty wdrażające instrumenty finansowe,
- monitoring i sprawozdawczość z realizacji powierzonych działań,
- udział w kontrolach planowych, doraźnych oraz wizytach monitorująco-kontrolnych w zakresie instrumentów finansowych,
- opiniowanie dokumentów związanych z wdrażaniem instrumentów finansowych,
- współpraca przy opracowaniu i zmianach strategii wdrażania instrumentów finansowych,
- realizacja polityki wyjścia z instrumentów finansowych,
- sprawozdawczość, monitorowanie oraz rozliczanie zwrotu środków w ramach instrumentów finansowych.
Pokój |
Osoba |
Telefon, Adres e-mail |
1.15 |
Sylwia Frąc-Kastelik |
81 4416 732, sylwia.frac@lubelskie.pl |
LUBELSKA AGENCJA WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W LUBLINIE
20-704 Lublin, ul. Wojciechowska 9a, tel. 81 46 23 800, fax. 81 46 23 840, e-mail: lawp@lubelskie.pl, www.lawp.eu
DEPARTAMENT WDRAŻANIA EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
20-072 Lublin, ul. Czechowska 19, tel. 81 44 16 850, fax. 81 44 16 853, e-mail: defs@lubelskie.pl, www.efs.lubelskie.pl
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W LUBLINIE
20-092 Lublin, ul. Obywatelska 4, tel. 81 46 35 300, fax. 81 46 35 305, e-mail: sekretariat@wup.lublin.pl, www.wup.lublin.pl