Więcej informacji o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 oraz Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 znajdziesz kontaktując się z osobami, bezpośrednio odpowiedzialnymi za zarządzanie i realizację programu.
DEPARTAMENT ZARZĄDZANIA PROGRAMAMI REGIONALNYMI
ul. Stefczyka 3b, 20-151 Lublin, tel. 81 44 16 738, fax. 81 44 16 740 Wyświetl mapę
Pokój | Osoba | Telefon | Adres e-mail |
---|---|---|---|
2.1 | Anna Brzyska dyrektor |
81 44 16 738 | anna.brzyska@lubelskie.pl |
2.1 a | Ewa Pachowska-Kurzepa zastępca dyrektora |
81 44 16 738 | ewa.pachowska@lubelskie.pl |
2.1 b |
Piotr Budyńczuk |
81 44 16 738 | piotr.budynczuk@lubelskie.pl |
2.2 |
Karina Zabielska Barbara Gaworska sekretariat |
81 44 16 738 |
Koordynator ds. Karty Praw Podstawowych
Do zadań Koordynatora ds. Karty Praw Podstawowych należy w szczególności:
- współpraca z Rzecznikami Funduszy Europejskich i Rzecznikiem Praw Obywatelskich,
- tworzenie pierwszego punktu kontaktowego wewnątrz instytucji zarządzającej oraz dla właściwych instytucji pośredniczących w zakresie całej Karty Praw podstawowych,
- monitorowanie przygotowanie dokumentów programowych i wdrażających,
- zapewnianie wymiany dobrych praktyk z innymi koordynatorami ds. Karty Praw Podstawowych
Dodatkowo w celu zabezpieczenia prawidłowej realizacji zasad horyzontalnych w Instytucji Zarządzającej Programem Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 (IZ FEL) utworzone zostało stanowisko ds. zasad horyzontalnych w Departamencie Zarządzania Programami Regionalnymi.
Pracownik na tym stanowisku wykonuje obowiązki w zakresie:
- wsparcia w kwestiach wątpliwych związanych z upowszechnianiem zasad horyzontalnych na wszystkich etapach realizacji Programu;
- konsultacji dokumentów opracowywanych w ramach IZ FEL w zakresie zasad horyzontalnych;
- monitorowania treści pojawiających się na stronach internetowych, w publikacjach, a także w dokumentacji konkursowej, pod kątem realizacji zasad horyzontalnych;
- współpracy z Rzecznikiem Funduszy Europejskich w zakresie dobrych praktyk w obszarze spełniania zasad horyzontalnych;
- współpracy z Komitetem Monitorującym, w szczególności w zakresie zadań grupy ds. zasad horyzontalnych.
Pokój | Osoba | Telefon | Adres e-mail |
---|---|---|---|
2.7 |
Anna Syroka-Bojarczyk Koordynator ds. Karty Praw Podstawowych |
81 44 16 584 |
Biuro Rzecznika Funduszy Europejskich
Zadania związane z perspektywą finansową 2014-2020 oraz perspektywą finansową 2021-2027
- Przyjmowanie zgłoszeń adresowanych do Rzecznika dotyczących utrudnień i propozycji usprawnień w zakresie realizacji programów regionalnych przez poszczególne instytucje zaangażowane w realizację programów regionalnych.
- Analizowanie zgłoszeń wymienionych w pkt 1, na podstawie udzielonych informacji i wyjaśnień oraz dokumentacji udostępnionej przez właściwe instytucje zaangażowane w realizację programów regionalnych.
- Udzielanie wyjaśnień w zakresie zgłoszeń wymienionych w pkt 1 dotyczących utrudnień i propozycji usprawnień w zakresie realizacji programów regionalnych.
- Dokonywanie okresowych przeglądów procedur w ramach programów regionalnych obowiązujących w poszczególnych instytucjach zaangażowanych w realizację programów regionalnych, tj. instytucji zarządzającej (IZ) oraz instytucjach pośredniczących (IP).
- Formułowanie propozycji usprawnień dla właściwych instytucji zaangażowanych w realizację programów regionalnych oraz monitorowanie ich wdrożenia.
- Realizowanie funkcji mediacyjnej w kontaktach podmiotu przekazującego zgłoszenie, o którym mowa w pkt.1 z właściwą instytucją.
- Sporządzanie rocznych raportów z działalności Rzecznika przedkładanie ich Zarządowi.
Pokój | Osoba | Telefon | Adres e-mail |
---|---|---|---|
ul. Czechowska 19, pok. 3 |
Piotr Wysok Rzecznik Funduszy Europejskich |
81 47 81 321/322 |
Oddział Systemu Realizacji
Zadania związane z perspektywą finansową 2007-2013
- Realizacja zadań związanych z RPO WL 2007-2013 w zakresie kompetencji Oddziału.
Zadania związane z perspektywą finansową 2014-2020 oraz perspektywą finansową 2021-2027
- Koordynacja procesów związanych z desygnacją przez IZ RPO,
- Koordynacja opracowania i aktualizacji dokumentów w ramach systemu zarządzania i kontroli, w tym Opisu Systemu Zarządzania i Kontroli, Opisu Funkcji i Procedur, Instrukcji Wykonawczych IZ,
- Zatwierdzanie procedur IP,
- Opiniowanie regulaminów naborów opracowanych przez DW EFRR i DW EFS oraz IP,
- Weryfikacja i zatwierdzanie rocznych planów kontroli IP oraz monitorowanie ich realizacji,
- Sporządzanie i aktualizacja rocznych planów kontroli programów regionalnych oraz monitorowanie ich wykonania,
- Współpraca z zewnętrznymi i wewnętrznymi organami kontroli i audytu oraz koordynacja wdrażania sformułowanych przez nie rekomendacji/ustaleń,
- Sporządzanie rocznych podsumowań ustaleń końcowych sprawozdań
z przeprowadzonych audytów i kontroli oraz sporządzania deklaracji zarządczych, - Prowadzenie kontroli systemowych w IP we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi IZ,
- Utworzenie i zarządzanie bazą ekspertów powołanych do oceny projektów w ramach programów regionalnych we współpracy z DW EFRR,DW EFS oraz IP,
- Koordynacja procesów zarządzania ryzykiem nadużyć finansowych w ramach programów regionalnych, w tym obsługi Zespołu ds. samooceny ryzyka nadużyć finansowych w ramach programów regionalnych oraz weryfikacja i wprowadzanie informacji dotyczących nadużyć finansowych przekazywanych przez DW EFRR, DW EFS i IP do systemu IMS Signals,
- Prowadzenie kontroli krzyżowych programów regionalnych,
- Administrowanie krajowym i lokalnym systemem informatycznym obsługującym programy regionalne, w tym wykonywanie zadań związanych z przetwarzaniem danych osobowych w zakresie administrowanych systemów informatycznych,
- Prowadzenie audytu jakości obsługiwanych systemów informatycznych,
- Weryfikacja informacji o nieprawidłowościach przekazywanych przez IP w formie raportów z wykorzystaniem systemu IMS,
- Koordynacja powierzania zadań IP w ramach programów regionalnych, w tym opiniowanie zmian w Porozumieniach z IP,
- Rozpatrywanie skarg i wniosków na działania IP, DW EFRR oraz DW EFS,
- Koordynacja aktualizacji Regulaminu Organizacyjnego UMWL w zakresie dotyczącym komórek zaangażowanych w programy regionalne oraz konsultowanie regulaminów organizacyjnych IP w zakresie dotyczącym wdrażania programów regionalnych,
- Koordynacja realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn na poziomie programów regionalnych,
- Obsługa procesu wydawania dla pracowników DZ PR upoważnień do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzenie ewidencji osób upoważnionych,
- Ocena wniosków o dofinansowanie w ramach PT dla IZ i zmian we wnioskach oraz przygotowywanie projektów decyzji o dofinansowaniu projektów IZ w ramach PT (projektów uchwał ZWL w tym zakresie),
- Koordynacja działań w ramach systemu kontroli zarządczej w DZ PR.
Pokój | Osoba | Telefon | Adres e-mail |
---|---|---|---|
2.7 |
Anna Syroka-Bojarczyk kierownik Oddziału |
81 44 16 584 | |
2.7 | Katarzyna Ziętara z-ca kierownika Oddziału |
81 44 16 584 | katarzyna.zietara@lubelskie.pl |
Oddział Zarządzania Finansowego
Zadania związane z perspektywą finansową 2007-2013
- Realizacja zadań związanych z RPO WL 2007-2013 w zakresie kompetencji Oddziału.
Zadania związane z perspektywą finansową 2014-2020
- koordynacja finansowej realizacji Programu, w tym analizowanie postępu finansowego Programu,
- nadzór nad wykonywaniem zadań LAWP i WUP w zakresie finansowej realizacji Programu oraz w zakresie prowadzenia procesu certyfikacji wydatków do Komisji Europejskiej,
- zarządzanie budżetem Programu, w tym planowanie i prognozowanie wydatków w zakresie budżetu środków europejskich, budżetu państwa i budżetu województwa, wnioskowanie o środki z UE i BP, opracowanie prognoz planowanych wniosków o płatność,
- współpraca z IC dotycząca rocznych zestawień wydatków przedstawianych Komisji Europejskiej w celu uzyskania zwrotu kosztów za dany rok referencyjny,
- przygotowywanie deklaracji wydatków od IZ do IZ/IC,
- prowadzenie monitoringu finansowego realizacji zasady n+3 w zakresie kwot wnioskowanych do Komisji Europejskiej,
- koordynacja prac związanych z kontraktem terytorialnym i kontraktem programowym w zakresie finansów Programu,
- sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem zadań departamentów wdrażających w zakresie finansowej realizacji Programu,
- monitoring dostępności środków w ramach poszczególnych priorytetów inwestycyjnych i osi Programu,
- analiza informacji w zakresie nieprawidłowości finansowych we wdrażaniu Programu dla potrzeb procesu certyfikacji wydatków,
- weryfikacja wniosków o płatność dotyczących PT IP oraz LCIT i sporządzanie dyspozycji dokonania przelewu do DF.
Zadania związane z perspektywą finansową 2021-2027
- koordynacja finansowej realizacji Programu, w tym analizowanie postępu finansowego Programu,
- nadzór nad wykonywaniem zadań LAWP i WUP w zakresie finansowej realizacji Programu oraz w zakresie prowadzenia procesu certyfikacji wydatków do Komisji Europejskiej,
- zarządzanie budżetem Programu, w tym planowanie i prognozowanie wydatków w zakresie budżetu środków europejskich, budżetu państwa i budżetu województwa,
- wnioskowanie o środki z UE i BP, opracowanie prognoz planowanych wniosków o płatność,
- współpraca z BCK dotycząca rocznych zestawień wydatków przedstawianych Komisji Europejskiej w celu uzyskania zwrotu kosztów za dany rok referencyjny,
- przygotowywanie deklaracji wydatków,
- prowadzenie monitoringu finansowego realizacji zasady n+3 i n+2 w zakresie kwot wnioskowanych do Komisji Europejskiej,
- koordynacja prac związanych z kontraktem programowym w zakresie finansów Programu,
- sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem zadań departamentów wdrażających w zakresie finansowej realizacji Programu,
- monitoring dostępności środków w ramach poszczególnych celów szczegółowych i priorytetów Programu,
- analiza informacji w zakresie nieprawidłowości finansowych we wdrażaniu Programu dla potrzeb procesu certyfikacji wydatków,
- weryfikacja wniosków o płatność dotyczących PT IP oraz LCIT i sporządzanie dyspozycji dokonania przelewu do DF,
- udział w opracowaniu procedur IZ, jak również innych dokumentów programowych i operacyjnych w zakresie kompetencji Oddziału.
Pokój | Osoba | Telefon | Adres e-mail |
---|---|---|---|
2.3 | Marcin Korchut kierownik Oddziału |
81 44 16 751 | marcin.korchut@lubelskie.pl |
Oddział Instrumentów Finansowych
Zadania oddziału
- koordynacja instrumentów finansowych w Programach, w tym sporządzanie sprawozdań dotyczących instrumentów finansowych,
- koordynacja działań związanych z monitoringiem i sprawozdawczością z realizacji powierzonych działań,
- koordynacja opiniowania dokumentów związanych z wdrażaniem instrumentów finansowych,
- koordynacja opracowania i zmiany strategii wdrażania instrumentów finansowych,
- koordynacja realizacji polityki wyjścia z instrumentów finansowych,
- udział w opracowaniu procedur IZ, jak również innych dokumentów programowych i operacyjnych w zakresie kompetencji Oddziału.
Pokój | Osoba | Telefon | Adres e-mail |
---|---|---|---|
2.16 | Krzysztof Borys kierownik Oddziału |
81 47 81 205 | krzysztof.borys@lubelskie.pl |
Oddział Monitoringu i Ewaluacji
Zadania związane z perspektywą finansową 2007-2013
- Realizacja zadań związanych z RPO WL 2007-2013 w zakresie kompetencji Oddziału.
Zadania związane z perspektywą finansową 2014-2020
- sporządzanie dokumentów sprawozdawczych z realizacji Programu na podstawie sprawozdań z DW EFS, DW EFRR, DKiAW oraz IP,
- zarządzanie systemem monitorowania oraz analizowanie postępu rzeczowego i finansowego Programu,
- koordynacja w zakresie realizacji wskaźników Programu, w tym w szczególności osiąganie „kamieni milowych”,
- wykonywanie zadań Jednostki Ewaluacyjnej, funkcjonującej w ramach oddziału, w tym zlecanie i realizacja ekspertyz i badań ewaluacyjnych Programu,
- przygotowywanie informacji, analiz i sprawozdań dotyczących stanu wdrażania Programu, w szczególności dla potrzeb Komitetu Monitorującego RPO WL 2014-2020,
- koordynacja prac Komitetu Monitorującego RPO WL 2014-2020 oraz grup roboczych powołanych w jego ramach.
Zadania związane z perspektywą finansową 2021-2027
- sporządzanie dokumentów sprawozdawczych z realizacji Programu na podstawie informacji z DW EFS, DW EFRR oraz IP,
- zarządzanie systemem monitorowania oraz analizowanie postępu rzeczowego i finansowego Programu,
- koordynacja w zakresie realizacji wskaźników Programu,
- wykonywanie zadań Jednostki Ewaluacyjnej, funkcjonującej w ramach oddziału, w tym zlecanie i realizacja ekspertyz i badań ewaluacyjnych Programu,
- przygotowywanie informacji i analiz dotyczących stanu wdrażania Programu, w szczególności dla potrzeb Komitetu Monitorującego Program,
- koordynacja prac Komitetu Monitorującego Program oraz grup roboczych powołanych w jego ramachm
- udział w opracowaniu procedur IZ, jak również innych dokumentów programowych i operacyjnych w zakresie kompetencji oddziału.
Pokój | Osoba | Telefon | Adres e-mail |
---|---|---|---|
2.10 |
Edyta Zarosa kierownik Oddziału |
81 44 16 557 | edyta.zarosa@lubelskie.pl |
2.10 |
Izabela Gołębiowska z-ca kierownika Oddziału |
81 44 16 757 |
Zadania związane z perspektywą finansową 2014-2020
- monitoring i koordynacja zmian w Programie,
- koordynacja opracowania i aktualizacji dokumentów programowych, w tym Szczegółowego Opisu Osi Priorytetowych Programu,
- opiniowanie i akceptacja propozycji kryteriów wyboru projektów w zakresie działań wdrażanych przez DW EFRR, DW EFS oraz IP, a także przekazywanie ich do zatwierdzania przez Komitet Monitorujący RPO WL,
- nadzór nad instrumentami rozwoju terytorialnego (ZIT, SIT),
- zapewnienie komplementarności w ramach Programu oraz z innymi programami, w tym opracowywanie harmonogramów konkursów,
- koordynacja zadań dotyczących rewitalizacji w zakresie Programu,
- koordynacja opracowania Planu Działań w sektorze zdrowia w ramach Programu,
- koordynacja procedury negocjacyjno-uzgodnieniowej dla projektów strategicznych,
- współpraca z Biurem Regionalnym Województwa Lubelskiego w Brukseli
Zadania związane z perspektywą finansową 2021-2027
- koordynacja działań związanych z kontraktem programowym,
- koordynacja opracowania i aktualizacji Programu oraz Szczegółowego Opisu Priorytetów Programu,
- opracowywanie harmonogramu planowanych naborów wniosków oraz jego aktualizacja,
- monitorowanie spełnienia warunków podstawowych,
- opiniowanie i akceptacja propozycji kryteriów wyboru projektów, a także przekazywanie ich do zatwierdzania przez Komitet Monitorujący Programu,
- nadzór nad instrumentami terytorialnymi w Programie,
- współpraca z Biurem Regionalnym Województwa Lubelskiego w Brukseli.
- koordynacja procedury identyfikacji operacji o istotnym znaczeniu dla społeczno – gospodarczego rozwoju regionu.
Pokój | Osoba | Telefon | Adres e-mail |
---|---|---|---|
2.15 | Barbara Marzec kierownik Oddziału |
81 47 81 249 | |
2.15 |
Paweł Kalinowski |
81 44 16 551 | pawel.kalinowski@lubelskie.pl |
Oddział Komunikacji i Promocji
Zadania związane z perspektywą finansową 2014-2020
- prowadzenie działań komunikacyjnych dotyczących Programu, w tym działań informacyjno-promocyjnych o szerokim zasięgu oraz koordynacja kontaktów z mediami,
- współpraca z ministerstwem właściwym do spraw rozwoju regionalnego w obszarze informacji i promocji (w tym w zakresie realizacji Strategii komunikacji Polityki Spójności, obsługi Bazy Wiedzy o Funduszach Europejskich),
- koordynacja i nadzór nad działaniami informacyjno-promocyjnymi, realizowanymi w ramach Programu przez departamenty wdrażające oraz IP, w tym nadzór nad działaniami punktów kontaktowych, funkcjonujących w ramach Programu,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu działań informacyjno-promocyjnych,
- współpraca z siecią Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w regionie oraz innymi komórkami realizującymi działania informacyjno-promocyjne na poziomie regionalnym,
- opracowanie, aktualizacja i realizacja Strategii komunikacji Programu oraz Rocznych planów działań w zakresie informacji i promocji we współpracy z departamentami wdrażającymi oraz IP,
- administrowanie, utrzymanie oraz w razie potrzeb modyfikacja strony internetowej Programu, a także zapewnienie aktualności danych w Wyszukiwarce Dotacji,
- przygotowywanie wniosków o płatność dotyczących projektu „Informacja i promocja Funduszy Europejskich w ramach RPO WL 2014-2020” z PT dla IZ.
Zadania związane z perspektywą finansową 2021-2027
- prowadzenie działań komunikacyjnych dotyczących Programu, w tym działań informacyjno-promocyjnych o szerokim zasięgu oraz koordynacja kontaktów z mediami,
- współpraca z ministerstwem właściwym do spraw rozwoju regionalnego w obszarze informacji i promocji (w tym w zakresie realizacji Strategii komunikacji programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Strategii komunikacji Funduszy Europejskich, obsługi Bazy Wiedzy o Funduszach Europejskich),
- udział w sieci wymiany informacji na poziomie europejskim INFORM EU,
- koordynacja i nadzór nad działaniami informacyjno-promocyjnymi, realizowanymi w ramach Programu przez DW EFRR, DW EFS oraz IP,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu działań informacyjno-promocyjnych,
- współpraca z siecią Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w regionie oraz innymi komórkami realizującymi działania informacyjno-promocyjne na poziomie regionalnym,
- opracowanie, aktualizacja i realizacja Strategii komunikacji Programu oraz Rocznych planów działań w zakresie informacji i promocji we współpracy z departamentami wdrażającymi i IP,
- administrowanie, utrzymanie oraz modyfikacja strony internetowej Programu, a także zapewnienie aktualności danych w Wyszukiwarce Dotacji,
- przygotowywanie wniosków o płatność dotyczących projektu w zakresie informacji i promocji Funduszy Europejskich w ramach Programu z PT dla IZ.
- udział w opracowaniu procedur IZ, jak również innych dokumentów programowych i operacyjnych w zakresie kompetencji oddziału.
Pokój | Osoba | Telefon | Adres e-mail |
---|---|---|---|
2.14 |
Marlena Wójtowicz |
81 44 16 770 | marlena.wojtowicz@lubelskie.pl |
2.14 |
Jacek Szczerba z-ca kierownika Oddziału |
81 44 16 741 | jacek.szczerba@lubelskie.pl |
Kontakt ws. informacji i promocji projektów, w tym m.in. oznakowania unijnych inwestycji |
81 44 16 771 | drpo@lubelskie.pl |
Oddział Pomocy Technicznej
Zadania związane z perspektywą finansową 2007-2013
- Realizacja zadań związanych z RPO WL 2007-2013 w zakresie kompetencji Oddziału.
Zadania związane z perspektywą finansową 2014-2020
- Koordynacja działań pomocy technicznej w ramach Programu, w tym planowanie i zarządzanie budżetem PT oraz monitoring wdrażania PT.
- Współpraca z ministerstwem właściwym do spraw rozwoju regionalnego w zakresie pomocy technicznej PT.
- Przygotowanie wniosków o dofinasowanie w ramach pomocy technicznej dla IZ.
- Ocena wniosków o dofinansowanie w ramach PT dla IP i zmian we wnioskach oraz przygotowywanie projektów decyzji o dofinansowaniu projektów IP w ramach PT (projektów uchwał ZWL w tym zakresie).
- Przygotowywanie wniosków o płatność dotyczących PT dla IZ.
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu pomocy technicznej.
- Zarządzanie procesem opracowania planu zamówień publicznych oraz techniczna realizacja określonych zamówień dla IZ.
- Koordynacja opracowania planu szkoleń dla pracowników IZ.
Zadania związane z perspektywą finansową 2021-2027
- Koordynacja działań pomocy technicznej w ramach Programu, w tym planowanie i zarządzanie budżetem PT oraz monitoring wdrażania PT.
- Współpraca z ministerstwem właściwym do spraw rozwoju regionalnego w zakresie pomocy technicznej PT.
- Przygotowanie wniosków o dofinasowanie w ramach pomocy technicznej dla IZ.
- Obsługa procesu oceny wniosków o dofinansowanie w ramach PT dla IP i zmian we wnioskach oraz przygotowywanie projektów decyzji o dofinansowaniu projektów IP w ramach PT (projektów uchwał ZWL w tym zakresie).
- Przygotowywanie wniosków o płatność dotyczących PT dla IZ.
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu pomocy technicznej.
- Zarządzanie procesem opracowania planu zamówień publicznych oraz techniczna realizacja określonych zamówień dla IZ.
- Koordynacja opracowania i realizacji planu szkoleń dla pracowników IZ.
- Udział w opracowaniu procedur IZ, jak również innych dokumentów programowych i operacyjnych w zakresie kompetencji oddziału.
Pokój | Osoba | Telefon | Adres e-mail |
---|---|---|---|
2.9 | Anna Wojciechowska kierownik Oddziału |
81 47 81 111 | anna.wojciechowska@lubelskie.pl |
2.9 |
Monika Szkutnik |
81 44 16 111 | monika.szkutnik@lubelskie.pl |
Oddział Informacji o Funduszach Europejskich
Zadania oddziału
- zapewnienie mieszkańcom województwa wiedzy na temat dostępnych form działań finansowanych z Funduszy Europejskich, ze szczególnym uwzględnieniem programów operacyjnych realizowanych w ramach Umowy Partnerstwa na lata 2014-2020 oraz 2021-2027,
- dostarczenie opinii publicznej informacji o stanie i efektach wdrażania poszczególnych Funduszy Europejskich w układzie krajowym i regionalnym, w tym informacji o realizacji konkretnych projektów w ramach tzw. dobrych praktyk,
- wypracowanie efektywnych mechanizmów współpracy w zakresie wymiany informacji i podejmowania wspólnych działań na terenie województwa w ramach tzw. Systemu Informacji o Funduszach Europejskich, na który składają się regionalne i krajowe instytucje informujące o Funduszach Europejskich,
- monitorowanie działań oraz rozliczanie środków przeznaczonych na funkcjonowanie systemu informacji o funduszach europejskich,
- informowanie o możliwościach realizacji projektów w formule partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP), w szczególności w kontekście możliwości łączenia PPP z Funduszami Europejskimi,
- informowanie o możliwościach wsparcia z Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki w ramach usługi Innopoint,
- udział w opracowaniu procedur IZ, jak również innych dokumentów programowych i operacyjnych w zakresie kompetencji Oddziału.
Pokój | Osoba | Telefon | Adres e-mail |
---|---|---|---|
0.17 |
Magdalena Sulowska |
81 44 16 547 | magdalena.sulowska@lubelskie.pl |
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lublinie
ul. Stefczyka 3b, 20-151 Lublin
Pokój | Osoba | Telefon | Adres e-mail |
---|---|---|---|
0.18 | Mateusz Roczkowski |
81 44 16 865 81 44 16 864 |
mateusz.roczkowski@lubelskie.pl |
Krzysztof Prybuła | krzysztof.prybula@lubelskie.pl | ||
Jerzy Maj | jerzy.maj@lubelskie.pl | ||
Agnieszka Brzozowska | agnieszka.brzozowska@lubelskie.pl |
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Chełmie
ul. A. Mickiewicza 37, pok 112, 22-100 Chełm
Pokój | Osoba | Telefon | Adres e-mail |
---|---|---|---|
112 |
82 56 51 921 514 924 194 |
||
Jolanta Kosowska | jolanta.kosowska@lubelskie.pl | ||
Maciej Surma |
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Zamościu
ul. Partyzantów 3, pok. 22, 22-400 Zamość
Pokój | Osoba | Telefon | Adres e-mail |
---|---|---|---|
22 | Zofia Matwij |
84 638 02 67 514 923 981 |
zofia.matwij@lubelskie.pl |
Katarzyna Zawiślak | katarzyna.zawislak@lubelskie.pl |