Unijne przepisy nakładają na naszych beneicjentów obowiązek komunikowania się z instytucjami udzielającymi wsparcia wyłącznie drogą elektroniczną. Proces rozpoczyna się już na etapie złożenia wniosku o dofinansowanie. Także wszelka korespondencja dotycząca projektów dofinansowanych z Unii Europejskiej odbywać się będzie w postaci elektronicznej. Narzędziem stworzonym do tego celu jest Lokalny System Informatyczny Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020 (LSI2014).
Pracę z LSI2014 rozpoczynamy od zarejestrowania się w tym systemie. Zarówno rejestracja wstępna jak i późniejsze każdorazowe logowanie się jest konieczne do używania tego Systemu. Procedurę rejestracji użytkownika wykonać mogą jednak wyłącznie osoby, które posiadają konto ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej). System LSI2014 jest zintegrowany z Profilem Zaufanym ePUAP.
Jak założyć konto w systemie ePUAP
W systemie ePUAP istnieją dwie możliwości uzyskania profilu zaufanego.
- Pierwsza z nich - potwierdzenie tożsamości w punkcie potwierdzenia profilu zaufanego - dostępna jest dla każdego obywatela. Wystarczy założyć konto na https://epuap.gov.pl, wypełnić wniosek o założenie profilu zaufanego, a następnie udać się do dowolnego punktu potwierdzenia celem potwierdzenia tożsamości. Wizyta w urzędzie jest jednorazowa.
- Z drugiej możliwości – samozaufania – mogą korzystać osoby posiadające bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany ważnym certyfikatem kwalifikowanym. Wówczas wypełniając wniosek o założenie profilu zaufanego – sami, za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego z ważnym certyfikatem kwalifikowanym, mogą potwierdzić swoje dane.
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie tutaj
Za realizację usługi ePUAP odpowiada Centrum Projektów Informatycznych. Zgłoszenia dotyczące problemów w funkcjonowaniu systemu prosimy zgłaszać telefonicznie lub mailowo.
Telefon: (22) 315 20 30 - czynny w dni robocze, godz. 8:00 – 17:00
Adres e-mail: z podaniem kontaktu zwrotnego
W celu ułatwienia weryfikacji i szybszego rozwiązania problemu w zgłoszeniu (e-mailowym) prosimy, w miarę możliwości, o podanie następujących informacji:
* Dane kontaktowe (instytucja, adres e-mail, nr telefonu).
* Nazwa systemu operacyjnego i jego wersja.
* Nazwa przeglądarki internetowej: wersja oraz ustawienia językowe.
* Czas wystąpienia błędu: data, godzina.
* Miejsce wystąpienia błędu: na jakim oknie/portlecie/formatce wystąpił błąd: (np. Moje konto, Moje dokumenty, Katalog usług, Repozytorium wzorów itp.)
* Szczegółowy opis sytuacji, która powoduje wygenerowanie błędu (w krokach) np.: Zalogowałem się do systemu. Przechodzę do obszaru „Moje konto”. W zakładce „Moje dokumenty”…
* Widok ekranu z błędem (Print Screen).