Przeskocz do treści Przeskocz do menu

W tym tygodniu startuje kampania promocyjna pożyczek finansowanych z Regionalnych Programów Operacyjnych. Kampanię przygotował operator odpowiedzialny za udzielanie tych pożyczek, czyli Bank Gospodarstwa Krajowego.

Przygotowana kampania ma charakter informacyjno-wizerunkowy i prezentuje wpływ Samorządów Województw na rozwój firm w regionach oraz promuje pożyczki finansowane z funduszy unijnych. Na całą kampanię składała się dwie odsłony: ogólnopolska 9-22 maja i regionalna, która potrwa do połowy czerwca. Z informacjami dotyczącymi celów kampanii zetkniecie się praktycznie wszystkich kanałów komunikacji tj.:

  1. Telewizja ogólnopolska (TVP i Polsat – również kanały tematyczne obu stacji) - Spot 30 sekundowy.
  2. Telewizje regionalne - 15 spotów 15 sekundowych
  3. Radio regionalne - spoty
  4. Internet, w tym:
  • 15 spotów 6 sekundowych na Facebook.
  • 40 Banerów na serwisach ogólnopolskich m. in. na: wp.pl, interia.pl, wprost.pl.
  • 152 banery regionalne: Google Display Network, Programmatic.
  • Reklamy Video: Programmatic.
  • Spot ogólnopolski oraz spoty regionalne umieszczone są na kanale YouTube.
  • e-mail marketing.
  • reklama outdoor – 25 kreacji regionalnych (siatki wielkoformatowe na budynkach, bilboardy/plakaty).

Ostatnia modyfikacja:

Ryszard Szymański (DZ RPO)