W tym tygodniu startuje kampania promocyjna pożyczek finansowanych z Regionalnych Programów Operacyjnych. Kampanię przygotował operator odpowiedzialny za udzielanie tych pożyczek, czyli Bank Gospodarstwa Krajowego.
Przygotowana kampania ma charakter informacyjno-wizerunkowy i prezentuje wpływ Samorządów Województw na rozwój firm w regionach oraz promuje pożyczki finansowane z funduszy unijnych. Na całą kampanię składała się dwie odsłony: ogólnopolska 9-22 maja i regionalna, która potrwa do połowy czerwca. Z informacjami dotyczącymi celów kampanii zetkniecie się praktycznie wszystkich kanałów komunikacji tj.:
- Telewizja ogólnopolska (TVP i Polsat – również kanały tematyczne obu stacji) - Spot 30 sekundowy.
- Telewizje regionalne - 15 spotów 15 sekundowych
- Radio regionalne - spoty
- Internet, w tym:
- 15 spotów 6 sekundowych na Facebook.
- 40 Banerów na serwisach ogólnopolskich m. in. na: wp.pl, interia.pl, wprost.pl.
- 152 banery regionalne: Google Display Network, Programmatic.
- Reklamy Video: Programmatic.
- Spot ogólnopolski oraz spoty regionalne umieszczone są na kanale YouTube.
- e-mail marketing.
- reklama outdoor – 25 kreacji regionalnych (siatki wielkoformatowe na budynkach, bilboardy/plakaty).