Zapraszamy na spotkania Regionalnej Grupy Interesariuszy projektu START EASY zarówno dla przedstawicieli administracji publicznej i instytucji otoczenia biznesu oraz przedsiębiorców i całego ekosystemu startapów.
Spotkania będą poświęcone omówieniu i analizie instrumentów wsparcia firm i start-upów w województwie lubelskim, w połączeniu z perspektywą krajową. Podczas spotkań uczestnicy będą mogli podzielić się doświadczeniem i dobrymi praktykami, jak również podyskutować o możliwych rozwiązaniach odpowiadających potrzebom nowych i już działających firm w regionie.
Kiedy?
- spotkanie #2: 6 sierpnia 2020 (czwartek), godz. 11:00 – na temat perspektywy decydentów i instytucji otoczenia biznesu;
- spotkanie #3: 7 sierpnia 2020 (piątek), godz. 11:00 – na temat perspektywy przedsiębiorcy i ekosystemu startupów.
Gdzie?
Dedykowana platforma online – link do poszczególnych spotkań zostanie przekazany po ukończeniu rejestracji na wydarzenia pod linkami:
Aby wziąć udział w spotkaniach online, prosimy się upewnić, że urządzenie elektroniczne posiada mikrofon i (opcjonalnie) kamerę internetową.
Dla kogo?
Na spotkanie #2: perspektywa decydentów i instytucji otoczenia biznesu zapraszamy w szczególności przedstawicieli:
- administracji publicznej i instytucji zarządzających funduszami europejskimi, wspierających rozwój gospodarki, w tym proces zakładania i rozwoju przedsiębiorczości oraz zarządzających procesami administracyjnymi w tym obszarze;
- instytucji otoczenia biznesu realizujących zadania na rzecz przedsiębiorców / startupów;
- hubów inowacji, akceleratorów i inkubatorów, instytucji innowacyjnych, coworkingów;
- funduszy (corporate) venture capital;
- a także przedstawicieli młodego pokolenia, w tym studentów oraz innowatorów, ekspertów i in. osób zainteresowanych stworzeniem w naszym regionie warunków ułatwiających zakładanie i prowadzenie biznesu.
Na spotkanie #3: perspektywa przedsiębiorcy i ekosystemu startupów zapraszamy w szczególności przedstawicieli:
- firm i startupów, którzy chcą się podzielić swoimi problemami, potrzebami i doświadczeniami występującymi w procesie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, oraz chcących się podzielić możliwymi rozwiązanami;
- dużych firm i korporacji działających w obszarze innowacji, nowych technologii, rozwoju, strategii i HR;
- a także przedstawicieli młodego pokolenia, w tym studentów oraz innowatorów, ekspertów i in. osób zainteresowanych stworzeniem własnego biznesu.
Dlaczego warto?
- ekspertyza – szeroka perspektywa dostępnych polityk i instrumentów wsparcia przedsiębiorczości;
- regionalna i międzynarodowa wymiana doświadczeń – udział w grupie wspierającej realizację projektu z udziałem różnorodnych partnerów instytucjonalnych ekosystemu przedsiębiorczości z Hiszpanii, Włoch, Francji, Belgii, Litwy i Łotwy;
- networking (eksperci w obszarze innowacji, decydenci, influencerzy, przedsiębiorcy i in.);
- współpraca przy udoskonaleniu instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców w odpowiedzi na aktualne potrzeby.
Szczegółowa agenda dla poszczególnych spotkań dostępna pod linkami:
Więcej znajdziecie na:
- LPNT
- START EASY (j. angielski)
- lub kontaktując się bezrośrednio z biurem projektu: +48 81 534 61 00 | e.chrusciel@lpnt.pl, a.myrovych@lpnt.pl
Rejestracja
O projekcie
Projekt „START EASY – Smart tools for quick and easy start-up in Europe: the once-only challenge” (Inteligentne narzędzia do szybkiego i łatwego zakładania firm w Europie: zasada jednorazowości) realizowany w ramach programu Interreg Europe przez Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S. A. jest inicjatywą Rządu Katalonii (Hiszpania) wspólnie z władzami krajowymi, regionalnymi i lokalnymi oraz interesariuszami z całej Europy. Poprzez międzyregionalny proces uczenia się i zaangażowanie podmiotów z ekosystemu rozwoju firm i start-upów, instytucji otoczenia biznesu i in. dąży on do stworzenia najlepszych warunków ułatwiających zakładanie i prowadzenie firm w Europie. Projekt składa się z 2 faz. Podczas pierwszej fazy trwającej 30 miesięcy zostanie zrealizowany proces wzajemnego uczenia się oraz wymiany i integracji dobrych praktyk europejskich poprzez organizację wizyt studyjnych i wydarzeń upowszechniających, a także opracowane wspólnych strategii w postaci planów działań poprzez serię warsztatów i innych praktycznych spotkań z udziałem grup interesariuszy. Druga faza projektu, na podstawie zebranych doświadczeń, najlepszych praktyk i wyciągniętych wniosków obejmie realizację opracowanych wcześniej planów działań.