Przeskocz do treści Przeskocz do menu

Szukaj wsród aktualności

Zapraszamy na spotkania Regionalnej Grupy Interesariuszy projektu START EASY zarówno dla przedstawicieli administracji publicznej i instytucji otoczenia biznesu oraz przedsiębiorców i całego ekosystemu startapów.

Spotkania będą poświęcone omówieniu i analizie instrumentów wsparcia firm i start-upów w województwie lubelskim, w połączeniu z perspektywą krajową. Podczas spotkań uczestnicy będą mogli podzielić się doświadczeniem i dobrymi praktykami, jak również podyskutować o możliwych rozwiązaniach odpowiadających potrzebom nowych i już działających firm w regionie.

Kiedy?

  • spotkanie #2: 6 sierpnia 2020 (czwartek), godz. 11:00 – na temat perspektywy decydentów i instytucji otoczenia biznesu;
  • spotkanie #3: 7 sierpnia 2020 (piątek), godz. 11:00 – na temat perspektywy przedsiębiorcy i ekosystemu startupów.

Gdzie?

Dedykowana platforma online – link do poszczególnych spotkań zostanie przekazany po ukończeniu rejestracji na wydarzenia pod linkami:

Aby wziąć udział w spotkaniach online, prosimy się upewnić, że urządzenie elektroniczne posiada mikrofon i (opcjonalnie) kamerę internetową.

Dla kogo?

Na spotkanie #2: perspektywa decydentów i instytucji otoczenia biznesu zapraszamy w szczególności przedstawicieli:

  • administracji publicznej i instytucji zarządzających funduszami europejskimi, wspierających rozwój gospodarki, w tym proces zakładania i rozwoju przedsiębiorczości oraz zarządzających procesami administracyjnymi w tym obszarze;
  • instytucji otoczenia biznesu realizujących zadania na rzecz przedsiębiorców / startupów;
  • hubów inowacji, akceleratorów i inkubatorów, instytucji innowacyjnych, coworkingów;
  • funduszy (corporate) venture capital;
  • a także przedstawicieli młodego pokolenia, w tym studentów oraz innowatorów, ekspertów i in. osób zainteresowanych stworzeniem w naszym regionie warunków ułatwiających zakładanie i prowadzenie biznesu.

Na spotkanie #3: perspektywa przedsiębiorcy i ekosystemu startupów zapraszamy w szczególności przedstawicieli:

  • firm i startupów, którzy chcą się podzielić swoimi problemami, potrzebami i doświadczeniami występującymi w procesie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, oraz chcących się podzielić możliwymi rozwiązanami;
  • dużych firm i korporacji działających w obszarze innowacji, nowych technologii, rozwoju, strategii i HR;
  • a także przedstawicieli młodego pokolenia, w tym studentów oraz innowatorów, ekspertów i in. osób zainteresowanych stworzeniem własnego biznesu.

Dlaczego warto?

  • ekspertyza – szeroka perspektywa dostępnych polityk i instrumentów wsparcia przedsiębiorczości;
  • regionalna i międzynarodowa wymiana doświadczeń – udział w grupie wspierającej realizację projektu z udziałem różnorodnych partnerów instytucjonalnych ekosystemu przedsiębiorczości z Hiszpanii, Włoch, Francji, Belgii, Litwy i Łotwy;
  • networking (eksperci w obszarze innowacji, decydenci, influencerzy, przedsiębiorcy i in.);
  • współpraca przy udoskonaleniu instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców w odpowiedzi na aktualne potrzeby.

Szczegółowa agenda dla poszczególnych spotkań dostępna pod linkami:

Więcej znajdziecie na:

Rejestracja

  • na spotkanie #2 – do 5 sierpnia 2020 r. >>TUTAJ<<
  • na spotkanie #3 – do 6 sierpnia 2020 r. >>TUTAJ<<

O projekcie

Projekt „START EASY – Smart tools for quick and easy start-up in Europe: the once-only challenge” (Inteligentne narzędzia do szybkiego i łatwego zakładania firm w Europie: zasada jednorazowości) realizowany w ramach programu Interreg Europe przez Lubelski Park Naukowo-Technologiczny S. A. jest inicjatywą Rządu Katalonii (Hiszpania) wspólnie z władzami krajowymi, regionalnymi i lokalnymi oraz interesariuszami z całej Europy. Poprzez międzyregionalny proces uczenia się i zaangażowanie podmiotów z ekosystemu rozwoju firm i start-upów, instytucji otoczenia biznesu i in. dąży on do stworzenia najlepszych warunków ułatwiających zakładanie i prowadzenie firm w Europie. Projekt składa się z 2 faz. Podczas pierwszej fazy trwającej 30 miesięcy zostanie zrealizowany proces wzajemnego uczenia się oraz wymiany i integracji dobrych praktyk europejskich poprzez organizację wizyt studyjnych i wydarzeń upowszechniających, a także opracowane wspólnych strategii w postaci planów działań poprzez serię warsztatów i innych praktycznych spotkań z udziałem grup interesariuszy. Druga faza projektu, na podstawie zebranych doświadczeń, najlepszych praktyk i wyciągniętych wniosków obejmie realizację opracowanych wcześniej planów działań.

Ostatnia modyfikacja:

Patrycja Kowalik (RPO)

Zgłoś nieprawidłowości Kalendarz
Ikona do góry