Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lublinie oraz Oddział Kontroli RPO ds. EFRR Departamentu Kontroli i Audytu Wewnętrznego zapraszają na Webinarium pt. "Nieprawidłowości skutkujące korektą finansową w związku z przeprowadzaniem postepowań o udzielenie zamówień". Spotkanie jest dedykowane jednostkom samorządu terytorialnego zainteresowanym procesem udzielania zamówień publicznych realizującym projekty finansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Ekspert z Oddziału Kontroli RPO ds. EFRR Depatramentu Kontroli i Audytu Wewnętrznego zaprezentuje między innymi podstawowe błędy popełniane w procesie udzielania zamówień publicznych oraz sposoby na ich uniknięcie. Konsultant Sieci PIFE przedstawi informację o programie "Cyfrowa Gmina" oraz ofertę Sieci PIFE.
- 09.00 - 09.10 powitanie uczestników i omówienie agendy webinarium
- 09.10 - 12.00 Nieprawidłowości skutkujące korektą finansową w związku z przeprowadzaniem postepowań o udzielenie zamówień
a) Nieprawidłowość – definicja
b) Rozporządzenie Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 14 grudnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków obniżania wartości korekt finansowych oraz wydatków poniesionych nieprawidłowo związanych z udzielaniem zamówień.
c) Nieprawidłowości dotyczące ogłoszenia o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
d) Nieprawidłowości dotyczące kwalifikacji oferentów i oceny ofert.
e) Nieprawidłowości dotyczące realizacji zamówienia
- 12.00 - 12.30 Przedstawienie programu "Cyfrowa Gmina" oraz oferty Sieci PIFE przez konsultanta Sieci PIFE
- 12.30 - 13.00 Pytania końcowe, dyskusja, konsultacje
Rejestracja:
Aby zarejestrować się na spotkanie należy wypełnić formularz rekrutacyjny dostępny TUTAJ
Jaki koszt?
Udział w Webinarium jest bezpłatny
Link do webinarium zostanie wysłany najpóźniej w dniu wydarzenia czyli 16.11.2021 r.
Wystarczy w niego kliknąć, po czym wybrać udział za pomocą przeglądarki – „Zamiast tego dołącz w przeglądarce”, potem należy wpisać swoje imię i nazwisko i kliknąć przycisk „Dołącz"
Po zakończonym webinarium uprzejmie prosimy o wypełnienie ankiety oceniającej, która zostanie wysłana Państwu mailowo.
Serdecznie zapraszamy do udziału!
Załączniki
- Prezentacja - nieprawidłowości skutkujące korektą finansową - 16.11.2021 pdf , 1,26 MB
- Prezentacja - Cyfrowa Gmina 16.11.2021 pdf , 2,16 MB
Do otwarcia załączników może być potrzebne oprogramowanie, które możesz pobrać tutaj.