Przeskocz do treści Przeskocz do menu
Flaga Spotkanie informacyjne
Ikona czasu 16-11-2021 godz. 09:00 16-11-2021 godz. 13:00
Lokalizacja Lublin, webinarium

Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lublinie oraz Oddział Kontroli RPO ds. EFRR Departamentu Kontroli i Audytu Wewnętrznego zapraszają na Webinarium pt. "Nieprawidłowości skutkujące korektą finansową w związku z przeprowadzaniem postepowań o udzielenie zamówień". Spotkanie jest dedykowane jednostkom samorządu terytorialnego zainteresowanym procesem udzielania zamówień publicznych realizującym projekty finansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Ekspert z Oddziału Kontroli RPO ds. EFRR Depatramentu Kontroli i Audytu Wewnętrznego zaprezentuje między innymi podstawowe błędy popełniane w procesie udzielania zamówień publicznych oraz sposoby na ich uniknięcie. Konsultant Sieci PIFE przedstawi informację o programie "Cyfrowa Gmina" oraz ofertę Sieci PIFE.

  • 09.00 - 09.10 powitanie uczestników i omówienie agendy webinarium
  • 09.10 - 12.00 Nieprawidłowości skutkujące korektą finansową w związku z przeprowadzaniem postepowań o udzielenie zamówień

a) Nieprawidłowość – definicja

b) Rozporządzenie Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 14 grudnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków obniżania wartości korekt finansowych oraz wydatków poniesionych nieprawidłowo związanych z udzielaniem zamówień.

c) Nieprawidłowości dotyczące ogłoszenia o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

d) Nieprawidłowości dotyczące kwalifikacji oferentów i oceny ofert.

e) Nieprawidłowości dotyczące realizacji zamówienia

  • 12.00 - 12.30 Przedstawienie programu "Cyfrowa Gmina" oraz oferty Sieci PIFE przez konsultanta Sieci PIFE
  • 12.30 - 13.00 Pytania końcowe, dyskusja, konsultacje

Rejestracja:

Aby zarejestrować się na spotkanie należy wypełnić formularz rekrutacyjny dostępny TUTAJ

Jaki koszt?

Udział w Webinarium jest bezpłatny

Link do webinarium zostanie wysłany najpóźniej w dniu wydarzenia czyli 16.11.2021 r.
Wystarczy w niego kliknąć, po czym wybrać udział za pomocą przeglądarki – „Zamiast tego dołącz w przeglądarce”, potem należy wpisać swoje imię i nazwisko i kliknąć przycisk „Dołącz"

Po zakończonym webinarium uprzejmie prosimy o wypełnienie ankiety oceniającej, która zostanie wysłana Państwu mailowo.

Serdecznie zapraszamy do udziału!

Załączniki

  1. Plik PDF Prezentacja - nieprawidłowości skutkujące korektą finansową - 16.11.2021 pdf , 1,26 MB
  2. Plik PDF Prezentacja - Cyfrowa Gmina 16.11.2021 pdf , 2,16 MB

Do otwarcia załączników może być potrzebne oprogramowanie, które możesz pobrać tutaj.

Ostatnia modyfikacja:

Krzysztof Prybuła (PIFE)